menarik ^_^


hye you all . pagi tadi aku pegi ekod mama aku pegi tengok adek aku yang pra sekolah .  itulah sebab aku takpegi sekolah . bukan saje saje tau . hehe . ape pon , takde cite . tengok jee lah gggambar gambar nehh eh . kalau tak suke , teros tutup . kan senang ? hehe .


nie time dorang buad persembahan (menyanyi)


tengok adek aku bukan maen semangatnye 


nie time ramai ramai ngan kawan kawan dea .


nie time dorang nyani lagu AEIOU . siap  ade tulisannya lagi tuhh . comel kan ?


nie adek aku ambek sijil amd cenderahati kat atas pentas . untung kan ?



muke lepas ambek hadiah . muke terpakse lah . sebab dea tak suke ambek gambar .


senyum lah sikit amna ? hehe .


yeah ! with my lovely mother . cun cun :)


smile :) hah , baru cantik :)


tengah sebuk with her friends


lagi sekali dengan mama


dengan aku lah . hehe .


aku pegang adek aku sebelum dea lari . hehe .


muke dea sebelum balek . comel kan .  


hah , best tak ? kalau best terima kasih . oke . 

tapi sebelum tuh kan , aku nak cite . tttadi aku pegi lah ambek makanan . aku jumpe cikgu aku dulu . salam lah . ade cikgu laki . panggi nama aku . boleh pulak kate AKU DAH KAHWIN . ade ke patut ? haha . lawak kan . hehe .

oke lah , hope korang happy eh (: 


' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

2 comments:

  1. comel je budak kecik ni ^^

    btw, anda ditag :))
    http://hanisaya.blogspot.com/2011/11/tag-buat-kita-rasa-dihargai-betul-tak.html

    ReplyDelete
  2. yeah , thanz . saye rase saye dihargai :)

    ReplyDelete

Star Candy