jangan gelak :)


hye semua . good morning . hari nehaku malas nak post banyak banyak . lagipon takde cite lah   . hehe .

hah , tetibe pulak tergerak dalam hati aku nak usha pic pic yang dulu sampai sekarang . sangat berbeza . dulu sampai sekarang . maklumlah dulu tak pandai bergaya . hehe . 

bawah nehh aku tunjuk kan cara aku pakai selendang dari dulu sampai sekarang :



neh care dulu aku pakai selendang , tak silap aku form 2  . hehe . lawak kan ?


hie aku pakai time bile entah .  pakai pon ala kadar jee . hee ~



nie time nak pegi kenduri .  suruh mama belikan selendang baru . hehe .


nie time ade kenduri sebelah rumah . 


nie time raye . biase saje . tapi time neh daa boleh katekan pandai jugak lah (perasan)



nie time kat JJ . baru baru neh jugak . hehe . member saye yang tersayang tunjukkan care shawl macam nehh . terima kasih sayang .

hah , dari atas sampai bawah lawak kan . nak tergelak tak  ? mesti laa ade kan . 

kalau ade , kunci mulut terus eh . hehe . 

oke . love you all :)






' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy