happy gile gile :)

Firstly, Tdi dekat sekolah asyik dapat kertas je. Ishh. Da la tak bape oke markah nye. Tak puas hati. Cekgu, nak jawab lagi bole? Haha. Lepas dapat kertas kteorang maen. Kwn aku bwk mainan macam macam ar. Tak de keje. Bosan. Maen je la. Betol ke tak? Urm. Abes maen, bosan jugak aku n the geng. Sembang sembang. Pasal ape? Secret meyhh. Na tahu jugak? Jom la join sekali. Haha. Kteorang ade wat rancangan tau. Tpi. hampeh!! Tak jadi la. Ye ye da excited. Aduhh. Whatever lah. Hari laen ade kann? Bukan tak de. Urm. Time balek? Happy gle. Aku nmpak budak tuhh. Segan tahu tak ble ter serempak ngan dy. Huhu. Pas tuu. Ade pulak budak yang gelakkan. Aduhh. Lagi la segann. Bikin wa malu saja. Haha. Whatever laa. Yang penting aku happy. Huhu.

Ini saje laa. Tak byk ar. Aku nak story. Tak bnyk idea. Esok esok je la yee. Oke. Bubye

' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy