Benci Benci Benci :(

Hari ni kat sekolah aku ngan member member aku ade bersihkan bengkel. Hmm. Memang best laa. Huhu. Tpi. Ble kemas kemas. Tangan aku pulak cedera. Kene kace. Huhu. Sakit gle. Tpi. Kuat. Hehe. Kteorang benti kejap kemas. Yela. Penat. Nak rehat kejap. Lepas rehat nak sambung balik. Tpi ade pulak yang menyibok. Ramai! Susah nak buadd keje ramai ramai. So, aku, syarra, nina, wa lepak je laa. Tibe tibe cekgu pulak panggil. So, pegi laa. Tak kemas bengkel. Lepas balek tuu, Cek duet kelas. Kire. Cekgu nak tengok. Da settle tuu, kteorang pegi la bengkel. tengok. pas tuu, haishh. Sket hati betol Kne halau? Halau! Kteorang kucing ke? Nak halau halau. Haishh. Kteorang tak pegi bengkel ade sebab laa. Bukan saje saje! Haishh. Tibe tibe nak tuduh tuduh. Ape pasal? Ha? Anehh. Tengah mara mara ttbe terserempak ngan ustazah. Kne ceramah. Huh. Beest gle laa. Aku kte. Buadd hati tak panass. Terima kaseh ustazah. Hehe. Time balek? Ade lagii. Budak laki ejekk member aku. Ape lagi face to face laa. Huh. Ugut bukan maen lagi. Cube laa. Kalau beranie. Haha.

Dah laa. Itu je kot. Tak de mood nak tulis. Nina. sori tau. :(

' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy