berseronok =,=

heyy semua :) sehad tak ? harap sehad . okayy . itu saje . hehe *jahatkan?*

hari sabtu yyang lepas , saya pegi sekolah . sebabnya ade buad gotong - royong . kelas 4 Amanah (kelas saya) dan kelas 4 Siddiq (kelas orang laen) . Dua dua kelas neh macam adek beradek . eh  , kononnye lah . haha .betol ke tak ? kalau tak betol , nak cakap ape lagi . mestilah sorry . itu je yang hanya mampu saya katakan . cewah ! *ayattakbolehbela* . tapi hakikatnya bukan pon . rasenye tak seperti adik beradik . huhu .

 anggaran semua datang sekolah pukul 10 . budak lelaki kelas saya yang datang 2 orang jee . deaorang memang semangat sangat . 2 orang tu ialah FAHRUL and HAKIM . budak perempuuan yang datang , saya , mimi , nazzuha , atika , atiqah , abirah , ina , nisak , syakirah dan laen laen . sorry kalau ade yang tertinggal :) hah , yang datang nehh budak budak rajen termasuk saya . haha *perasan*


fahrul . perasan budak hot . haha .


hakim . sentiasa ceria dan suke buad lawak .





abirah , saya dan mimi . 3 gadis berkaca mata . sweet jee :)



abirah bersama saya . wahh ! suke suke .


 klick ! syakirah dan atikah .


atiqah (biru) , atikah (pink) , abirah (hitam merah) , saya (hitam) dan mimi (oren) wajah berseri seri . haha .


mimi dan nazzuha . mereka berkawan baik . sentiasa bersama :)



opppss ! ade deaorang lah . usha sikit . hehe .


saye bersame mira ( kelas lain )



snap snap ! hah , yang tudung kelabu tuh , dari kelas laen . ida namenye . hehe .

sorry lambat update kawan :)
okayy . byeee :)


' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy