saya sedar


hai , hari nehh takde mood lahh .

aku rase diri aku amat kejam . entah lah . aku kejam ke ? hah ?

hmm , kau kate kau taknak menyusahkan aku , sebenarnye ka tak penah menyusahkan aku . aku yang banyak menyusahkan . tolonglah , aku nehh kawan ko . bukan musuh kau . salah ke kau luahkan segalanye kat aku ? salah ke ? 

aku mengharap ke ? tak ! aku tak rase pon aku mengharap . sori kawan . aku tak tau kenape aku rase diri aku kejam sangat dan tak layak jadi kawan kau . sori sangat sangat :(

ape ape aku cite kat kau , aku beri kepercayaan sepenuhnya kat kau . tapi ape yang kau buad ? takpe lah . aku redha . aku tau aku sape . aku takyak jadi kawan kau lagi kan . oke . takpe . aku boleh udurkan diri aku . kalau itu yang ko nak :'(

tapi aku tetap menghargai ko , dan anggap ko kawan aku selamanya .


tidak dapat menahan betapa sedihnye :(


' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy