sukan 2011



Hello  . Assalamualaikum . Ape khabar semua ? sehad . aku harap korang semua baek baek jelaa . korang ape cite sekarang  ? hah ? huhu ,


nehh aku aku nak cite pasal SUKAN SEKOLAH ! kalau cerita pasal nehh , memang gempak kann , biase laa hari sukan . sape tak suke . semua orang suke kann . mase hari ahad sukannye . di bukit JUGRA . Memang setiap tahun buad kat situ . bagi meriah sikit . 

-
-
-

hah . firqah ALI (hijau) kali nehh dapat number satu .  memang terbaek laa aku kate . sebelum number 4 jee . sedih sangat . tak sia sia aku menjerit sokong . haha . sebenarnye tak nak . techer aku suruh . aku ape lagi rase tercabar . aku buad laa . tapi sekejap jee takk  lame ponn . hehe .
-
-
-
























nehh gambar gambarnye . tak banyak ponn . sikit . ape ape pon happy :)



' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

2 comments:

Star Candy