sorry yee !

nehh namenye aida sofea . Orang panggil pe'a ~ aku nak cakap sori kat dea sebab aku cakap ngan dea nak datang rumah dea. dea daa semangat daa, dea kate dea bosan ape tah. hmm, sori tau, aku penat laa, tapi maybe aku datang dalam petang petang sikit, tak janji ~ hehe, dea baek gile, nak bagi aku buku rujukan PMR. dea kate dea tak gune, dea nak bagi, tak pee laa, orang daa bagi, so, kene terima je laa, kan kan ? hehe, hmm, best jugak kawan ngan dea, aku ngatkan dea sombong, rupenye aku salah sangka , sori yahh ! huhu,

weh, kau ade banyak hutang cite ngan aku, don't forget yee, kalau kau buad buad lupe, aku lempang laju laju. cehh ~ macam berani jee aku nehh, haha

pape ponn, sori tak datang, one time aku mesti datang ! kononnye ~




kawanku,
~Aida Sofea yang lawa ~






' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy