kuiz maulidul rasul is the best ;)

Semalam hari sabtu kann, haa , semalam aku pegi kuiz, aku terpilih untuk wakil surau dekat ngan rumah aku (surau al-muhajjir) hmm, aku jee ke? tak laa ! aku ngan syiqin fendi, ngan najihah (budak mitip) huhu, hmm, semalam ade 6 kumpulan, wakil setiap masjid or surau. satu kumpulan ade 3 orang. Haa, aku tengok. kumpulan laen sume budak budak form 4 dan ke ats , so, susah laa sikit nak lawan, tak pee laa. mak aku kate : cuba ! jangan cepat mengalah ! jangan pikir menang atau kalah, yang penting cube ! hmm, soalan solannye susah laa jugak, banyak yang belom belajar, huhu, ade 9 soalan, soalan 1 hingga 6 jawab secara individu yang laennye jawab berkumpulan, susah ! hmm, pape ponn kiteorang dapat nombor 5 daripada 6 kumpulan. dapat saguhati jee. haha. saguhati ponn hadiah jugak ~ ye tak? hmm, dapat kaen pelekat ngan duit (RM10) untunglaa, hehe, memang best, laen kali ade lagi nakk pegi, tak rugi ponn ~

kaen pelekat nak buadd ape? nak bagi ayah? abang?
mak kate : tak payah ! simpan, buadd kenangan . kalau daa kawen bagi suami. kate pernah pegi programme kuiz !
saye kate : mama ngarot ! lame lagi laa , PMR ponn belom lepas, haha,
mama kate : haha, tak dee laa, simpan laa, buadd kenangan,
saye kate : oke ~



' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy