KESAKITAN !!

Sakit? Huh, Memang sakit. Nape? Nape? Hehe. Jap laa. Nak cita nehh, tadi kat sekolah ade cek darah, nak tengok darah apa kan. Mula mula aku tak nak. Takot laa, tengok darah. Huhu. Pengecut kann? ~bak kata budak laki~ Hmm, bia laa. Daa aku takot nak buadd macam mane? Betol tak? Hehe, Hmm, nak tak nak cek jugak, nak tengok darah ape. Hmm, aku tak buadd sendiri, aku soh teacher yang buadd kann, memang saket gile, tak dee laa gile sangat, hehe, teacher suruh tahan, so. Aku kene tahan laa. Huhu, Ade kawan aku laki, katenye laki ! tapi jerit, haha, tak tahu malu laa, laki tuhh ! bukan perempuan, perempuan normal laa, ye tak? Hehe, hmm, masa aku kene cucuk tuhh, banyak gile keluar darah. Tak benti benti. Huhu. Semua terkejut, Aku juz buadd bodoh jee, hehe. Hmm, tuu je laa hari nehh, sape yang nak tahu darah, cek laa sendiri. Kalu sekolah korang ada, buat laa, rugi kalau tak buadd, tuu ponn kalau korang tak tahu lagi laa korang darah ape? Oke, hehe,



' Dah Baca Erkk ? Follow Sini Tau =)) '

No comments:

Post a Comment

Star Candy